woensdag 31 juli 2013

De ochtendstond heeft goud in de mond...



07u15:  TRING TRING. Mijn alarm gaat af. Ik beslis te blijven liggen.
07u20:  Ik sta toch op. Ik heb mijn alarm gisterenavond ingesteld met een reden: ik zal joggen.
07u30:  Oké, let's go.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

08u00:  Wow, dit was echt wel zwaarder dan ik dacht. De laatste ronde was sterven, but I did it!!! Nu nog enkele buikspieroefeningen: Just Being Sporty ;-)

Maar waarom is 's morgens joggen voor je ontbijt een goed idee?


Feit 1: als je metabolisme vroeg wordt aangewakkerd, zal het zijn werk langer blijven doen dus meer vet verbranden gedurende de dag.

Feit 2: als je 's morgens jogt zonder te eten, is je lichaam verplicht om de energie te verbruiken die op dat moment beschikbaar is. In dit geval zijn dit de aanwezige vetreserves van je lichaam. Hardcore vetverbranding dus!

Feit 3: Je begint je dag op een actieve manier en het geeft je een goed gevoel.


Tot morgenvroeg?
High five girls!








Geen opmerkingen: